top of page

Skal vi danse?


Mitt navn er Nancy Camilla og jeg vil gjerne starte opp med dans her i Havøysund. Jeg har 10 års erfaring med undervisning og har gjort forestillinger, danseshow og stått for koreografi på alt fra VG-Lista og Melodi Grand Prix til å danse på scener og tv-show som Oslo Spektrum, Senkveld, Allsang På Grensen og MGP jr.

I 2004 vant jeg EM i IDO hip-hop og nå trener jeg opp dansere til å konkurrere der. Per dags dato har jeg ca. 40 elever som trener beinhardt mot VM i Italia i oktober. Jeg reiser ned med de som team captain for Norge. Mitt mål med dette er å skape noe nytt for barn og unge i Havøysund, gi dere ett tilbud dere ikke har hatt før. Jeg kan love at det blir en artig, lærerik og spennende opplevelse for både store og små. Jeg håper det er mange som vil lære seg å danse her i og at vi kan sette opp en forestilling for foresatte, familie og venner. :)

Klikk HER for å gå til spørreundersøkelsen...


Featured Posts
Recent Posts
Archive
Search By Tags
Ingen tagger enda.
Follow Us
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page